موعد زفاف ليلى زاهر وهشام جمال.. الفنانة ترد على التساؤلات

كشفت الفنانة الشابة ليلى زاهر موعد زفافها على المنتج والفنان هشام جمال، كما تحدثت عن شخصية نسمة التي قدمتها في مسلسل أعلى نسبة مشاهدة.

قالت ليلى زاهر عن زواجها من هشام جمال عبر تصريحات تلفزيونية: «هشام جمال راجل، ويمكن لو حد تاني غيره بابا مكنش هيتقبل الموضوع بالطريقة دي وأنا كان عندي فكرة أن بابا عمره ما هيجوزني».

موعد زفاف ليلى زاهر وهشام جمال

وتابع: «لكن هشام أتكلم مع بابا وخرجني من الموضوع خالص، وهو دايمًا يشجعني ومبسوط بنجاحي وشه حلو عليّ.. والفرح لسه متحددش لكن هيكون قريب إن شاء الله».

وقالت الفنانة الشابة ليلى أحمد زاهر عن مسلسل أعلى نسبة مشاهدة، إن بعض الفيديوهات على تطبيق «تيك توك» بحاجة إلى رقابة، والعمل يسلط الضوء على سلبيات تلك المواقع.

ليلى أحمد زاهر وهشام جمال

ليلى أحمد زاهر مسلسل أعلى نسبة مشاهدة

وتابعت: ««مش رسالتنا خالص في المسلسل إن لو حد عمل كده وفي السجن يخرجوه وحرام وكده، لا خالص، اللي غلط معروف إنه بيتعاقب عشان ميرجعش يغلط تاني».

واستكملت ليلى زاهر: «في حاجات مش كويسة على تيك توك وناس غصب عنها، زي نسمة وشيماء محدش يهتم بيهم أو يقول لهم كلام حلو أوي، الأم بتضايق شيماء وتوريها الحاجات السلبية، لو الأهل ربونا إنهم بيحبونا ويدونا اهتمام مش هنروح برا».

واختتمت: «في ناس بتروح تيك توك عشان محدش مهتم بيها، فتدخل تكلم ناس متعرفهاش وتعمل حاجات غريبة، من وجهة نظري أنا ضد بعض الحاجات اللي بتحصل، لازم تكون في رقابة وخطوط حمراء»، لافتة إلى أنها كانت متخوفة من تقديم شخصية «نسمة» ولا تمانع كره الجمهور للشخصية.

ليلى زاهر ليلى زاهر

ليلى زاهر مسلسل أعلى نسبة مشاهدة ليلى زاهر مسلسل أعلى نسبة مشاهدة